Salam semua yang mai terjah (saya sedar nih!).
Uh angkara Ben, blog saya tetiba dapat trafik bagai nak rak. Terima kasih Ben. Dan saya harap pemilik blog ini juga akan dapat tempiasnya. Huhuhu .. sapa tu? Ehmm kalau ikut nama blog ni ... "The Gorgeous Ana" .. fuh fuh ...


Jeng .. tetiba muncul lak gambar empunya diri.. hehehe... ok. Dah dah .. inilah dia Anna Mardhiah, seorang blogger yang mencatitkan kisah hidupnya yang penuh warna di blognya. Jom terjah jomm..... KLIK SINI!

Ana join segmen saya di sini: KLIK SINI

Kepada sesapa join Pra Giveaway tu .. jangan lupa tinggalkan link blog yer .. :) ...huhuhu.. mekasih.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wow ! terharunyer . terima kasih bangku kosong aka hasrulhassan ... malu nyer . (tapi bwt2 tak malu)
    thank you so much !

    BalasPadam
  2. @aNNa maRdHiaH Sama2 bantu membantu ... dah kawin? hurmmm .. belum? nak carikan ke .. hehehehe.. lalalala ...

    Opss saya bukan agen cari jodoh. :P

    BalasPadam
  3. terima kasih ea ..
    hehehe .. kawin? xpe2 .. blom masa nye lagi . hehehehe ....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement