As-Salam.
Uikss... hebat hebat. Kini blogger dah jadi wartawan la plak.. dan paling best, interview dengan seorang Dato'! Tak ramai dapat peluang camni. Dan dengan kerjasama dari pasukan 1Tube.my bersama RedMummy; mereka dapat satu temubual eksklusif buat semua pengguna 1Tube.my. Memang terbaek la warga kerja 1Tube.my ni.

Lepas meledaknya Vlogger dari bloggers seantero Malaysia, dah jadi macam fenomena la pulak. Takper ... saya lom wat lagi .. .lom tiba masanya. Lagipun kalau ada orang nak wat dan ajak saya sekali .. huh .. tak tahu nak kata apa ... lagi2 pasal blog, so baik saya tak yah buat. Nanti harus-harus kena kutuk. Dah la muka sepesen zaman 70an ... tak sesuai untuk masuk dalam video, tapi ..........

Kalau ada sesapa nak ajak saya tolong rakamkan ke .. ambik gambo ke .. aha .. itu saya boleh buat. Saya suka kerja belakang tabir ni. 

Ok .. mari kita saksikan video 1Tube.my ini ... wawancara bersama RedMummy dengan Dato' Siti Nurhaliza .. perghhh!

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. seronoknye dapat jpe sitiiii:)))

    BalasPadam
  2. wahhhh!! beshnyerrrr....dapat jumpa dato' siti tuh...fuhh..jutawan...pengsan!!

    hehe...HH nak duk belakang tabir kerr?? saya pun nak follow gak belakang HH..bleh blajo bab2 gambo2 ni..hehe...

    BalasPadam
  3. HH kalau nak buat anim nk join sekali hehehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement